FAQ

Nieuwste chatprofiel

Inloggen members

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd

Wachtwoord vergeten?
Registreren


Linkpartners



Veel gestelde vragen op KomChatten

1. Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten
2. Als ik naar de chat wil, krijg ik een blanco scherm
3. Het aanmelden lukt niet, ik krijg een foutmelding
4. Wij chatten thuis samen, maar ik kan maar één profiel aanmaken?
5. Ik heb mijzelf aangemeld, maar de website zegt onjuiste/onbekende login gegevens?
6. Ik heb problemen met het activeren van mijn profiel.
7. Ik heb betaald voor een dienst, maar ik krijg niks te zien?
8. Hoe verwijder ik mijn profiel?
9. Als ik mijn profiel pagina bewerk krijg ik allemaal gekke tekens, hoe komt dat?
10. Ik kan geen foto uploaden
11. Hoe wordt ik chat operator?

1. Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten
Wanneer je je gebruikersnaam bent vergeten, stuur dan even een email naar helpdesk@komchatten.nl met daarin je e-mail adres waarmee je bent geregistreerd. Je ontvangt je gebruikersnaam en wachtwoord dan per e-mail.
^ Terug naar boven

2. Als ik naar de chat wil, krijg ik een blanco scherm
Als je telkens een blanco scherm krijgt als je op de chat klikt, wil dat zeggen dat je (tijdelijk) niet meer op de chat mag komen, omdat je verbannen bent. Dit is dan omdat je jezelf niet aan de huisregels hebt gehouden.
Heb je nog nooit eerder gechat op KomChatten, maar krijg je het toch? Stuur dan even een mail!
^ Terug naar boven

3. Het aanmelden lukt niet, ik krijg een foutmelding
Als het aanmelden niet lukt, controleer dan de volgende punten:
* Staan er gekke tekens in je gebruikersnaam? Zo ja, verwijder deze dan.
* Heb je alle verplichte velden ingevuld?
* Heb je de beveiligingscode juist overgetypt?
* Bestaat de gebruikersnaam niet toevallig al? Controleer dit.
* Ben je toevallig al eens eerder aangemeld? Of iemand bij jou thuis?
* Is de foto te groot? Deze mag maximaal 100kb groot zijn! Controleer dit en verklein deze indien nodig of kies een andere foto.
^ Terug naar boven

4. Wij chatten thuis samen, maar ik kan maar één profiel aanmaken?
Wanneer je partner, familielid of huisgenoot zich al aangemeld heeft op KomChatten.nl, krijg jij de melding dat jij je niet meer aan kunt melden, omdat er al een profiel op jouw IP adres geregistreerd is. Op KomChatten.nl kan maar één persoon per IP adres aanmelden, in verband met veiligheidsredenen. Echter zou het zonde zijn als jij daarom niet een profiel aan kunt maken. Daarom kan de webmaster handmatig een profiel voor jou aanmaken.
Mail hiervoor naar helpdesk@komchatten.nl vanaf het e-mail adres waarmee je je zou willen aanmelden, en vermeld daarin alle verplichte velden die je bij registratie in moet vullen.
De webmaster maakt voor jou dan handmatig een account aan, en mailt je wanneer deze klaar is voor gebruik.
^ Terug naar boven

5. Ik heb mijzelf aangemeld, maar de website zegt onjuiste/onbekende login gegevens?
Wanneer je probeert in te loggen en de website geeft aan dat jouw inloggegevens onjuist of onbekend zijn, dan betekent dit dat je het profiel niet (goed) geactiveerd hebt. Dit dien je eerst te doen. Je hebt een e-mail ontvangen met instructies om je account te activeren.
^ Terug naar boven

6. Ik heb problemen met het activeren van mijn profiel.
Zorg dat wanneer je jezelf registreert, je altijd een correct e-mail adres opgeeft. Als je hierbij een fout hebt gemaakt of de e-mail niet ontvangen hebt, stuur dan even een e-mail naar helpdesk@komchatten.nl. Zorg dat je altijd ook je spambox (ongewenste post) controleert, want wellicht is de activerings e-mail daarin terecht gekomen.
Als je verder nog andere problemen hebt met het activeren en het antwoord staat niet in deze FAQ, stuur dan ook even een e-mail naar de helpdesk.
^ Terug naar boven

7. Ik heb betaald voor een dienst, maar ik krijg niks te zien?
Eens in de zoveel tijd, wil het ongeluk nog wel eens gebeuren dat door een storinkje of probleempje met de verbinding een transactie niet helemaal vlekkeloos verloopt. Dit kan gebeuren, geen paniek wij lossen het op.
Het is van groot belang dat je jouw betaalcode en het tijdstip van de transactie noteert, plus de manier waarop je de transactie wilde uitvoeren (sms, bellen, ideal, etc.)
Mail deze gegevens en hetgeen dat je wilde bestellen naar helpdesk@komchatten.nl en de helpdesk zal proberen te achterhalen wat er mis is gegaan en jou alsnog de dienst leveren.
^ Terug naar boven

8. Hoe verwijder ik mijn profiel?
Wanneer je bent ingelogd, kun je rechts in het menu op 'account verwijderen' klikken. Daar kun je je profiel geheel wissen. Alle opgeslagen gegevens zullen dan worden verwijderd en je kunt je dan niet meer aanmelden.
Je kunt er ook voor kiezen om je profiel op privé te zetten. Het profiel blijft dan afgeschermd wel bestaan. Verder krijg je ook na 3 maanden inactiviteit automatisch een e-mail met daarin een link om je profiel te verwijderen.
^ Terug naar boven

9. Als ik mijn profiel pagina bewerk krijg ik allemaal gekke tekens, hoe komt dat?
Dan heb je waarschijnlijk zelf ook gekke tekens gebruikt in je opmaak. Deze worden niet toegestaan. Gebruik een normale tekstopmaak.
^ Terug naar boven

10. Ik kan geen foto uploaden
Een foto mag enkel .jpg extensie zijn en maximaal 100kb groot. Zorg dat jouw foto aan deze criteria voldoet. Heb je zelf geen foto of plaatje? Google dan even voor een plaatje!
^ Terug naar boven

11. Hoe word ik chat operator?
Niet. Wij zoeken zelf mensen, verzoekjes worden genegeerd.
^ Terug naar boven

Profiel updates


Jarige members

ikke1 (120)

sagittarius (43)

henk1 (78)

cla (43)

Brabo34 (49)

nick (34)

sylarth2 (55)